Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Սիրելը մարդ արարածի կոչումն է

Սիրելը մարդ արարածի կոչումն է
26.02.2016 | 10:39

ՓՐԿՈՒԹՅԱՆ ՀՈՒՅՍ
Հույսը մեզ ապրելու, գործելու, ծառայելու ուժ է տալիս: Քրիստոնեության կարևոր խնդիրներից մեկը աշխարհին հույս բերելն է և, բնականաբար, որպեսզի կարողանանք հույս տալ, պետք է ինքներս այն ունենանք:
Սկսենք այն օրինակից, որը պատմում է Գործք առաքելոցի 27.9-26 հատվածը: Երբ Պողոս առաքյալի կողմից զգուշացված նավապետները չեն առաջնորդվում նրա խոսքով և ծովում ընկնում են մեծ փորձության մեջ, Պողոս առաքյալը նրանց հուսադրում է, ասելով, որ ճիշտ է, Աստծուն չվստահելու պատճառով նավը կկործանվի, սակայն բոլոր մարդիկ անվնաս ափ դուրս կգան: Նավապետները, ովքեր չէին ճանաչում Աստծուն, պատրաստ էին լսելու բոլորին, բայց ոչ Աստծո Խոսքը Պողոս առաքյալից:
Այսպես են վարվում և այսօր շատերը. լսում են հզոր պետությունների և մեծահարուստների կարծիքը կարևորագույն որոշումներ կայացնելիս, նրանք մտածում են թե փողը, գիտությունը, զարգացած տեխնոլոգիան թույլ կտան մարդուն ամեն ինչ հաղթահարել: Բայց Պողոս առաքյալը դեռ դարեր առաջ զգուշացնում էր, որ մարդը, որպեսզի տեսնի ճշմարիտ հույսը, որն Աստծուց է, պետք է խոստովանի իր սխալականությունը և կարևորագույն որոշումներ կայացնելիս առաջնորդվի ոչ թե մահկանացու մարդկանց խոսքով, ելնելով նրանց այդօրյա դիրքից, այլ Հավիտենական Աստծո Խոսքով:
Սխալ որոշումներ կայացնելու պատճառով մենք նույնպես կարող ենք մեծ վնասներ կրել մեր կյանքի տարբեր ժամանակահատվածներում, բայց դուրս գալով իրավիճակից՝ փրկվելով, մենք պետք է շտկենք մեր վերաբերմունքը Աստծո Խոսքի նկատմամբ: Բայց ինչպե՞ս վստահ լինենք, որ այն, ինչ մեզ ասվում է, Աստծո որոշումն է մեզ համար: Դարձյալ ունկնդրելով Պողոս առաքյալին` տեսնում ենք, որ նա ամբողջովին նվիրված էր Աստծուն և Նրա կողմից իրեն հանձնարարվածը ի կատար ածելու համար է, որ գնում էր Հռոմ, և Աստված թույլ չէր տա, որ Պողոս առաքյալը վտանգվեր, քանի որ ոչ ոք ի զորու չէր խափանելու այն, ինչ Աստված որոշել էր իրականացնել նրա միջոցով: Աստծո կամքը մեր կյանքում հասկանալու համար պարտավոր ենք մեր ամեն օրն ապրել Նրա խոսքի համաձայն:
Մեզ այսօր էլ տրված է Աստծո Խոսքը, որպեսզի մենք ձեռք բերենք փրկության հույս: Մեր շուրջը ամեն ինչ փոխվում է, տնտեսական ճգնաժամը՝ մի կողմից, հասարակության բարոյական անկումը՝ մյուս կողմից, հիվանդությունները, սիրո և հավատի պակասը շատ շատերին զրկում են հույսից: Այդ ամենը մեր մեղքերի պատճառով խորտակվող նավն է, բայց խոստովանելով, մեր սխալները ճանաչելով` մենք ձեռք կբերենք փրկության հույս, որը պարտավոր ենք փոխանցելու նրանց, ովքեր հուսալքված են ու գտնվում են անելանելի վիճակում: Մենք պարտավոր ենք Պողոս առաքյալի նման զգուշացնել նրանց, ովքեր Աստծո խոսքը անտեսելով գնում են դեպի կործանում և ում հույսը Հիսուս Քրիստոսը չէ. «Արթո՛ւն կացեք, հաստատո՛ւն մնացեք հավատի մեջ, քա՛ջ եղեք, զորացե՛ք» (Ա Կորնթ. 16.13):

ՔՐԻՍՏՈՍԻ ԵԿԵՂԵՑԻՆ
Եվ կրկին հարցնենք ինքներս մեզ՝ ինչո՞ւ ենք ապրում: Իհարկե, որպեսզի մի օր հանդիպենք Աստծուն:
Դժվար չէ նկատել, որ այսօր մարդկությունն ամբողջ աշխարհում ավելի բարձր է գնահատում նյութական բարիքները, քան հոգևորը: Անձնական փրկությունը անհավատալի երևույթ է մեզ համար, մանավանդ այն պարագայում, որ մենք ճանաչում ենք մեր հոգևորականներին, շփման մեջ ենք նաև նրանց ընտանիքի անդամների հետ, և նրանք մեզ համար երբեմն կատարյալ չեն ներկայանում։ Շատերը նայելով Եկեղեցուն՝ ուշադրություն են դարձնում նրա արտաքին տեսքին, և նրանց համար Քրիստոսի Եկեղեցին մի սովորական կազմակերպություն է սոցիալ-դեմոկրատական հասարակարգով: Եթե ավելացնենք նաև, որ Եկեղեցում նույնպես կան լավ և վատ «ձկներ», ինչպես Հիսուս Քրիստոսի «ցորենի» և «որոմի» առակում, ապա մենք կկենտրոնանանք միայն Եկեղեցում տիրող բացասական երևույթների վրա և երբեք էլ չենք կարողանա հասկանալ ու գնահատել Եկեղեցու կենարար խորհուրդները: Մենք ընդունակ չենք լինի լսելու Աստծո կենսաներգործող հիմնը, որը մեզ անընդհատ կոչ է անում միանալ Իր Ընդհանրական Եկեղեցուն:
Մեր օրերում շատ հաճախ կարելի է տեսնել հոգևորականների նկատմամբ ոչ բարյացակամ վերաբերմունք, քննադատություն, բայց այն, ինչ նրանց միջոցով անում է Աստված հավատացյալներիս համար, անգնահատելի է:
Ի՞նչը մեզ կարող է հեռացնել Քրիստոսի Եկեղեցուց՝ Հոգևորականի կյանքը, ով կարող է պահի տակ ընկնել մեղքի մեջ, օրինակ, այն, երբ նա իրեն թույլ է տալիս մի փոքր ավելի առաջադիմել նյութական բարեկեցիկ ապրելակերպի մեջ: Մենք չպետք է մոռանանք, որ Եկեղեցին ինչքան երկրային է, այնքան էլ երկնային է, և Քրիստոսը միշտ ներկա է ու կենսագործում է Եկեղեցում, և Նրա աչքից չեն վրիպում ոչ մեր, և ոչ էլ մեր հոգևոր հովիվների սխալներն ու թերացումները: «ՈՒմ ավելի շատ տրվեց, նրանից ավելի շատ պահանջվեց»,- ասում է Ավետարանը: Չմոռանանք, որ Աստված Եկեղեցու միջոցով մեզ տալիս է նոր կյանք, նոր հոգի, մեզ մաքրագործում է մեր նախկին գաղջ, մեղավոր վիճակից, և հոգևորականներին խոստովանելով մեր մեղքերը՝ տալիս է հավերժական փրկություն, ներում ստանալու հնարավորություն, ինչը Հիսուս Քրիստոսի կողմից հանձնարարված է նրանց:
Քրիստոսի Եկեղեցին մնալու է մինչև աշխարհի վերջը, այդպես է ասում Աստվածաշունչը, և քանի դեռ կա Քրիստոսի Եկեղեցին՝ մենք պետք է հիշենք, որ Ինքը՝ Հիսուս Քրիստոսն է մեզ մատակարարում սուրբ խորհուրդներն աներևույթ կերպով ի դեմս հոգևորականների, և ավելի երկյուղածությամբ վերաբերվենք այդ խորհուրդներին և դրանք մեզ մատակարարողներին: Առավել ևս, որ ինքներս ոչինչ չարեցինք մեր զավակներին դեպի Եկեղեցու Խորան առաջնորդելու համար, անտեսելով այն օրհնությունները, որոնք մեզ պարգևելու էր Աստված:


Անահիտ-Աննա ԳԻՉՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1219

Մեկնաբանություններ